“Hidup Dah Mewah, Senang. Kan Elok Jika Isteri Tutup Aurat…” – Netizen Doakan Supaya Shuib Dan Siti Sarah Mendapat Hidayah

19:56



Pasangan Shuib dan Siti Sarah merupakan salah satu pasangan selebriti yang sentiasa menjadi perhatian peminat mereka. Seperti ramai yang tahu, Siti Sarah semenjak beberapa bulan kebelakangan ini nampak sangat berbeza dan semakin cantik berbanding dengan dengan dahulu.
 
Semalam, gambar-gambar Siti Sarah dengan fesyen rambutnya yang berwarna perang itu telah jadi tular di laman Facebook. Rata-ratanya ramai yang memuji Siti Sarah kerana pandai menjada body dan kembali langsing setelah pernah mengalami masalah berat badan suatu ketika dahulu.
 

 
Namun, terdapat segelintir netizen yang mempersoalkan tindakan Shuib yang membiarkan isterinya tidak menutup aurat dan berpakaian sedemikian rupa di khalayak ramai.
 
 
Hidup mewah dah, kan lebih elok…
 
 
Contohilah Noh dan Nina
 
Terdapat juga segilintir pengguna laman itu yang membanding-bandingkan pasangan itu dengan pasangan Noh dan Nina yang telah pun berhijrah.
 
 
Lek lah bro
 
Tidak kurang pula yang menasihati kembali pengguna-pengguna lain supaya membuang prasangka mereka itu dan mengutamakan pada apa yang lebih penting daripada menjaga tepi kain orang lain.
 
 
Sumber: http://www.ohmymedia.cc

Artikel Terkait

Next Article
« Prev Post
Previous Article
Next Post »
Penulisan markup di komentar
  • Untuk menulis huruf bold gunakan <strong></strong> atau <b></b>.
  • Untuk menulis huruf italic gunakan <em></em> atau <i></i>.
  • Untuk menulis huruf underline gunakan <u></u>.
  • Untuk menulis huruf strikethrought gunakan <strike></strike>.
  • Untuk menulis kode HTML gunakan <code></code> atau <pre></pre> atau <pre><code></code></pre>, dan silakan parse kode pada kotak parser di bawah ini.

Disqus
Tambahkan komentar Anda

1 comment