'Rambut macam sabut buah pinang' - Tampil dengan imej terbaru, rambut Scha dikritik netizen.. memang padu beb kena!!

08:43

Bulan Syawal adalah bulan yang sangat indah dimana semuat umat Islam meraikan sambutan Hari Raya Aidilfitri dan saling bermaaf-maafan sesama keluarga dan rakan-rakan. Namun, lain pula ceritanya apabila netizen telah memberi komen pedas kepada selebriti wanita popular Scha Al-Yahya apabila beliau tampil dengan gaya rambut terbarunya itu.

Scha juga telah berkongsi gambar raya bersama keluarga di akaun Instagramnya itu telah mendapat kritikan yang tidak henti-henti dari netizen kerana mereka menganggap imej pelakon itu seolah-olah seperti orang kurang siuman dan baru bangun tidur.





Rata-rata netizen telah meninggalkan komen dalam ruangan gambar Scha dengan memberi kritikan demi pedas apabila Scha tampil dengangaya rambut barunya itu.

Macam orang bangun tidur.

Walau bagaimanapun, ada segelinttir netizen tetap mempertahankan Scha dan menganggap gaya rambut baru Scha tetap comel seperti wanita Jepun.

Rambut Scha tetap cantik.


Artikel Terkait

Next Article
« Prev Post
Previous Article
Next Post »
Penulisan markup di komentar
  • Untuk menulis huruf bold gunakan <strong></strong> atau <b></b>.
  • Untuk menulis huruf italic gunakan <em></em> atau <i></i>.
  • Untuk menulis huruf underline gunakan <u></u>.
  • Untuk menulis huruf strikethrought gunakan <strike></strike>.
  • Untuk menulis kode HTML gunakan <code></code> atau <pre></pre> atau <pre><code></code></pre>, dan silakan parse kode pada kotak parser di bawah ini.

Disqus
Tambahkan komentar Anda

No comments